Pazar, Ocak 30, 2011

RUH'umu kaybettim.. hükümsüzdür...

belkide büyüyorumdur... artık eskisi kadar canım yanmıyor benim... o kadar kabuklaştırdılar ki kalbimi... ne yaparlarsa yapsınlar üzülemiyorum... size RUH'tan bahsedeyim birazcık...o benim için çok değerli... tam olarak 87 gün önce tanıştık onunla... hemnde internetten... gerçi benim internet aşklarım meşhurdur... günümüzün ortalama 5 saatini birlikte geçirdik biz. ya telefondaydık ya msnde. hayatımı ona göre düzenlemeye başlamıştım. çok mutluydum ben hemde çok! tabi hafiften bir yusuflama söz konusuydu.. ya görünce beni beğenmezse... ya olmazsa.. vs... RUH benim yaşadığım şehirde değil.. hatta çok uzakta. bu benim için hiç sorun olmadı..

Her akşam önce msnde görüntülü sohbetler sonra telefona taşınma periyoduna girdik... her gece benim sesimle uyuyup her sabah benim sesimle uyanıyodu RUH: o işe giderken ben kalkıp onu uyandırıyodum.. ne romantik dimi :S böyle geçen günlerimiz oldu.. benim ciddi sorun olarak algıladığım bir çok badireyi birlikte atlattık biz.hep beni ikna ederdi.. hep mutlu ederdi..

Gel zaman git zaman... bu flört halleri benim için sıkıcı olmaya başladı.. sürekli biz neyiz derdim... zamana bırak püre; zaman gösterecek bize ne olduğumuzu derdi.. peki derdim... bidaha severdim!..

Bir gün telefonum çaldı.. RUH arıyor tabi :) o çocuksu heyecan ve hevesle açtım hemen... yoldayım dedi.. aa dedim nereye gidiyosun.. ORAYA GELİYORUM YARIN İŞİN VAR MI?!? ben bir mutluyum bir mutluyum.... Hemen LAZANYA'nın dahil olduğu bir program yaptım. :) ertesi gün görüşemeyecektik.. annemin izin verdiği saate kadar zaman geçirdik.. akşam yarın gene görüşelim dedi.. tamam dedim.. ertesi günde görüştük fln işte.. neyse.. kısa kesicem buraları.. sonra gitti gene...

Ben tabi daha önceki tecrübelerime dayanarak bir daha beni aramayacak.. buraya kadardı.. ama olsun iyiki onu tanıdım! gibi zırvalarken; o eskisi gibi davranmaya devam etti bana... tanıştığımızdan beri kaç gün geçtiğini her sorduğumda söylerdi.. tabi benim egom tavan :)) facebook ve bilimum internet hesapalrının şifrelerini verdi bana... her gün en az 3 kere girip karıştırıyodum.. tabi ona söylemiyodum ama bence biliyodu... salak değil ya bu adam!!

herşey o kadar güzel gidiyor du ki... Rüya gibi bir aşk... ama bi adımız yoktu.. ben durmadan sıkıştırıyodumm... karar versindi artık... yorulmuştum.. baktım beyimiz hiç oralı değil... dedim şöyle bir tarih var... bu tarihe kadar düşün taşın ne istiyosan yap! ama o tarih gelince herşey belli olacak.. ben çok sıkılmaya başladım... Biz fiili sevgiliyiz.. resmi olamadık daha onu zaman gösterecek dedi... mutlu oldum.. bir daha sevdim!..

ne olduysa yılbaşında oldu zaten.. o kadar sarhoşmuşum ki... telefonu açtığım andan beri durmadan ne halin varsa gör, sende onlar gibisin, niye beni oyalıyosun, neden kandırıyosun,vs... hiç durmadan bunları sayıklamışım :S ohh iyi yaptım :D bence o günden sonra eğriyi doğruyu düşünmeye başladı bu adam... ama ben her gün trip yapacak bir sebep buluyordum.. ona söylüyodum ve saatlerce bana açıklama yapıp bir şekilde ikna ediyordu.. mutlu mesut uyutuyodu.. kıyamam ya...

sonra bir gün... gene aradı.. yoldayım geliyorum!! benim elim ayağım gene birbirine girdi :S... o sıralar dişle ilgili sıkıntılarım vardı zaten 2 gün kalacaktı... aradığında buluşalım demedi... bende ağzımı açmadım... geldi ve gitti.. o kadar üzücü ki...ama biz gene görüşüyoruz konuşuyoruz bir görün bizi :D...

yavaş yavaş telefonum daha az çalmaya başladı... onu msn de daha az görmeye başladım... hatta hep ben aramış bile olabilirim :S... hep bir bahane sunmaya başladı.. uykum var... yazıyı bitirmem lazım... işim var püre... biliyosun!!! peki dedim hep.. hep anladım onu...


neyse bir zaman sonra ( hatta pazartesi akşamı)  gene aynı ritüel... gene telefonum çaldı.. gene geliyorum dedi... artık alışmıştım şaşırmadım :D buluşma yerimiz de kütüphane :D ikimizinde ders çalışması gerekiyo!! kanına girdim.. önce bowling oynamaya gittik...sonra kuzenine gittik! kuzeni de vardı tabi evde!!!! film izleyelim dedim... erkekler ne söyler kadınlar ne analrda beni etkileyen ve durumumuza uyan 3 sahneyi izlettim.. hunharca yüzüne bakıp kahkaha attım.. işte dedim... hepiniz erkeksiniz!.. kıyamıyordum bir yandan da... bulaşık yıkadık birlikte..:) sen beceremezsin dedi.. hadi ordan dedim ben bilirim bulaşık yıkamayı.. tabi 3. saniyede bardak kırınca çok güldü bırak sen dedi :D ay çok utandırıcıı :D sonraa bana gitar çaldı... ' yani olmuyor olmuyor istesemde'... salak herif :S neyse sonra bnm eve dönmem gerekiyodu... kızılaya kadar yürüdük.. yakındı zaten. o yolu koluna girip yürümek ne güzeldi.. eve kadar yürüyelim dedim .. yemedi :D:D taksiyle eve bırakıcakmış beni.. hadi ordan be dedim.. bindim taksiye evime geldim mis kokulu anneme sarıldım anlattım herşeyi.. ağzıma sıçtı tabi :D nası gidermişim ben!! ya böbreklerimi çalsalarmış :D:D MÜGE ANLI YAYINDAN KALDIRILSIN İSTİYORUM!!! :) o akşam gidecekti zaten... otobüse binmeden aradı... ben şok :))

böyle analtınca herşey çok güzelmiş gibi görünüyor aslında ama diil... bi soğukluk var aramızda.. bi uzaklık:S bi acı.. acaba karar günü geldiği için mi böyle:S off naapmak lazım ya...

ASIL MEVZU BURDA BAŞLIYO KÖFTELERİM İYİ OKUYUN YORUMLARINIZI İSTİYORUM...


Dünden önceki gün Lazanya, Kara ve ben oturuyoruz... telefonum çaldı :D gene RUH arıyor.. bilin bakalım ne dedi??? :D evet doğru... gene geliyomuş yoldaymışş:)) ben gene sevindim.. e gideli 5 gün olmamıış daha gene geliyo!! artık kesin bana geliyo! başka yolu yok... bunları düşünüyorum ben... safım ya :D telefonu mutlu mesut kapattım.. Lazanya ve Kara aynı anda demesinler mi; kızım sen mal mısın?!? nası yaaaa?!?!!?!!! eğer benimle gerçekten görüşmek isteseymiş gelmeden önce ararmış beni... ben sormuşum o öyle söylemiş geliyorum diye!! hayır ama o öyle olmadı... napıosun dediğmide yoldayım dedi.. okula mı gidiyosun dedim yok oraya geliyorum dedi... ama lazanya'ya göre ben sıkıştırmışım ondan söylemek zorunda kalmış... gıcık oluyorum bu kıza bazen yaa :D üff :D

Benim moralim bir bozul bir bozul!!! depresyona giridm resmen!!!!! Kara ve Lazanya'da geçmiş karşıma banaa akıl veriyolar... bi gidin dedim ya... ;:D önünden yesin herkes :)) yazık ben üzülmiim die vazgeçirecekler beni :D biz öyleyiz zaten.. hep birbirimizi vazgeçirmeye çalışırız.. hiçte dinlemeyiz tavsiyelerimizi ... sonra zırlarken ben sana demiştim cümleleri havalarda uçuşur.. üçümüzdede var bu :D Nana bize kızar hatta.. :)) olsun bizde böleyiz canım napalım...

Anneme anlattım.. dedim bu böle böle yapıo.. Lazanya bunu bunu dio.. sence?? annem bile anlam veremiyo bunların olduğuna... ben hep ona annesi gibi davranmışım daaa yok efendimmm yemek yedin mi uyandın mı diye sormuşum daaaaaa erkekler böle şeyleri sevmezlermişteeee hep aramışımdaaaaaaa kaçan kovalanırmıştaaa... dedim anne tamam sus :D

Akşam oldu.. telefonum çalıo.. poker oynuomuşş bende oynamak istermişim belki die düşünmüş... ii dedim geliyorum...beyzademiz MSN'e girdi.. benim surat 5 karışş :D:D neyin var diyo... dişim ağrıyo diyorum.. hııı diyo... bi bakışı vardır.. beni benden alır.. lazanya bilir :(( neyse ben triptim tribebildiğim kadar :)) 1 saat dayanabildi çıktı... oh dedim gitti.. kendimi kandırıyorum tabi :))) içim kan ağlıyo.. ağlıyım diyorummm ağlayamıyorumm...ay sinirim gerildi!...

Bugün oldu işte.. akşama kadar bekledim.. o telefon çalmadı.. sonra telefonlarımı kapattım.. ki hiç yapabildiğim bişey değildir :S yaptım... oldu... :D ama ne yaşadığımı bi allah bilir bi ben! açsam mı acaba aradı mı offf napıo acabaa ıvır- zıvır...:S sonra msn'e girdim 2 miydi neydi.. 3 dk geçti beyimiz oturum açtı... napıosun fln işte öyle.. tam kamera açalım dedi... dedim sigara içicem... tamam dedi bekliyorum... 'bekle sen bakalım biraz' nmantığıyla ben bir oyalan bir oyalannn :D:D ama egom tavan yapıo bu aradaa :))) neyse açtık fln.. sohbet edioruz.. bugün bi arkadaşıyla buluşmuş onu analtıyo bana!!! Kuzeni de yanında ya... sinir oldum.. hemen ona sardım.. :D çok aip oldu.. kuzeni bişe dio 10 şey söylüyorum.. çocuk isyan etti... çarşamba günü gidiyomuş... hıı dedim.. çok umrumdaymış gibi.. o an aklımdan geçen tek şey; çarşambaya kadar telefonumu açmadan durabilir miyim acaba? oldu :S

poker oynayalım dedim... çok uykum var dedi.. hmm dedim... ben gidiyorum... nereye dedi.. ilaç içicem dedim... eee dedi.. sen bu saatte uyumazsın... film izlicem sonra dedim... hangi filmi dedi.. daha karar vermedim dedim.. pis pis baktı bana :S el salaldım defolup gittim...

PİŞMAN MIYIM??? İLİKLERİME KADAR!!!!

3 yorum:

deepblueeagle dedi ki...

selam. bloguna yeni geldim daha. bundan sonra da geleceğim hep. bu okuduğum ilk yazın.

blogumda en çok ilişkiler üzerine yazıyorum ben de. kız erkek ilişkileri. en sevdiğim konu olduğu için.

anlattığın kadarıyla. bu ilişkide yanlış birşey gözükmüyor. nette başlamış, seni görmeye de sık sık geliyor. hiç olumsuz birşey yok gibi. aranızdaki ilişkinin yakınlığı, mahremiyeti de pek belli olmuyor ama. yani, onu seviyor musun, o seviyor mu, sevgili misiniz pek belli olmuyor. ama sanırım var sevgi. sevgilisiniz yani. ya da olacaksınız.

ama gelelim son duruma. bu ilişkide senin huzurlu olmadığın belli. yani, aklına, kalbine pek yatmayan bişi var gibi. belki, ne olduğunu somut olarak sen bile bilmiyorsun. ama bişey var. ve mutlu değilsin bu ilişkiden.

ve bak, kaçıyorsun ondan. nedeni pek belli olmasa da. telefon, msn, görüşme kaçıyor gibisin.

bunu iki nedenle yapıyor olabilirsin.

bir, onun sana ilgisini anlamak için. yani, acaba senin için uğraşacak mı, diye. seni kazanmak için uğraşacak mı, diye.

iki, kalbin, aklın yatmadığı için, içinden gelmiyor işte onu görmek, ya da sürdürmek. bu pek net değil gibi.

ama, bak şu var, olan herşey, aslında, hep, olması gerektiği için olur. içimizden gelirse olur, gelmezse, olmaz. yani, olan şey doğrudur. bence, sen pek hevesli değilsin onunla görüşmeye. içinden gelmeyince, zorla da olmaz.

bu durumda, bence pişman olacak bir durum yok. üzülme. kendini de suçlama. pişman da olma.

istemiyorsan istemiyorsundur.
doğal bu. pişmanlık gerekmez bence.

yazdıklarına dayanarak aklıma bunlar geldi. belki detaylı anlatınca, daha iyi anlayabilirim.

deepblueeagle dedi ki...

bence şöle bişi var. bir kişiyi çok özlüyorsan, onsuz duramıyorsan, onu göreceksin diye kalbin gümbür gümbür atıyorsa, zaten, koştura koştura görmeye gidersin. heyecan duymuyorsan, ona karşı bişey duymuyorsun demektir, çünkü, ilişkide, karşıdakinin bize olan duygu ve düşünceleri, onu ilgilendirir, bizi bağlamaz. önemli olan bizim duygularımız. onun heyecan duyması değil, senin duyman önemli.

sen de sanki, duyuyor gibi değilsin bence.

deep dedi ki...

bir mimin var bende.