Cuma, Ocak 21, 2011

git ağzına sıçtırmadan!!

 Aslında dün herşey ne kadar güzeldi ya.... DADA, LAZANYA,MUM ben hep beraber eğlenceli vakit geçirdik. güldük eğlendik.. sonra saçma annem kızmasın diye eve saat 10 da döndük :S

Lazanya'mla sohbet ediyoruz ohh ne güzel...! kahveler içildi fallar bakıldı eski defterler açıldı.. geçen günler yaad edildi... sonra ağzına sıçtığım herifin profiline bakıyorduk ki;

 Lazanya'nın çığlını duydum ' Püre bu adamın ilişkisi var!! ' o an kitlenmişim zaten... ne oluyo ne oldu nerdeyim kimim ben bu adam kim? bildiğin mala bağladım...

Ama bir gerçeği farkettim ki sadece şaşırmışım... o kadar.. belki birazda kırılmışımdır... ama ne saatlerce ağladım, ne allah belasını versin dedim, nede herhangi bişey... sadece durdum öyle... 10 dakika fln sürmüştür o mallığım... akabinde itimle oynadım geçti... çok sürmedi.. canımda çok yanmadı... şimdi düşünüyorumda acaba bu şaşkınlığın sebebi tepki vermemek miydi?

Ne sikindirik işler arkadaş... fenalık fenalık üstüne....! sonra durup plan yapmaya başladım.. bu adamın yanında kendimi özel hissediyorum.. mutluyum.. bakışlarındaki davetkarlık beni heyecanlandırıyor!! hayatımdan çıkarmamaya karar verdim... Lazanya'yada aynı şeyi söyledim... hayatımdan çıkarınca hissedeceğim eksikliği şu an zaten hissediyorum.. dursun belki işe yarar :)) güldü bana :))

Ben ve depresif düşüncelerim başladılar birbirlerini yemeye.. Mum' u arasam mıııı aramasam mıı? sorsam mııı sormasam mııı?  bütün gece böyle geçti.. yoruldum...

Sabah saat 8.30 oldu... her sabah uyandırırım ben Mum'u.. o işe gider ben uyumaya devam ederim... gene aradım.. her sabah uykulu travesti sesimle 'günaydın canımmm!' diyen ben bu sabah ' günaydın! müsait olunca ara konuşmamız lazım!' diyip çat diye kapattım telefonu... gözlerini aralayan Lazanya; ' Püre ne yaptın!! hani bu konuyu açmayacaktın!! ' amann dedim lazanya uyuyalım...
 Bir saat geçti Lazanya evine gitti ben gene uyumaya devam ettim.. saat 10 da Mum aradı; ' konuşalım demiştin ne oldu?' sesindeki panik beni mutlu etmişti.Belkide panik manik yoktu ben o an öyle hissettim... Bi r yerde intikam alıyordumm.. 'unutalım' dedim travesti sesimle... ' sen uyuyosun uyanınca hemen ara!'  dedi kapattım...
Aradan 2 saat geçti gene telefonum çalıyo :S bu sefer Dada arıyor... hayırdır dedim?!? napıyosun diye aradım dedi. bi siktir git ya Lazanya'yı ara dedim :)) Tabii Dada çok hatalı ve mahçup olduğu için Lazanya'yı arayıp randevu kopartmaktan çekiniyor... kullanılıyorum galiba :)... kumpir yemeye ne zaman gidelim dedi... siz plan yapın ben uyarım dedim... telefonu kapatırken;
 'Dada dedim.. Mum'un ilişkisi varmış!?!'
'eee? sen ondan hoşlanıyo musun ki?'
' yooo... sadece şaşırdım bilmiyodum...'
'bende senin şaşırmana şaşırdım püre..'
içimdeki depresif karı konuştu ' melaba ben göt!'... tabi Dada duymadı bunu... Hayır salak püre, gerizekalı karı adamın ev arkadaşıyla konuşuyosun.. en ufak bi his olsa bizim odunda, bu çocuğun haberi olmaz mıydı! ne salak bişeysin kızım sen ya!!!

Sonra dişçiye gittim.. biton bişeyler... Çarşamba günü ameliyat olacakmışım bide... geceden beri yaşadığım boktanlıklar yetmediii hala kabus devam ediyor! iyi dedim.. oluruz... :))

Eve geldik anneyle... Hemen Lazanya'yı aradım...  Neyse dedikodumuzu yaptık... KARA'yla birliktelermiş... Kara'ya dedim ki; Mum yalan oldu ameliyat çiçeğini sen alacaksın... güldü bana... 'iyiki yedekteyim yoksa ne yapacaktın?!?'... :)) çok şirin bu adam ya... kıymetlidir kendisi :)) Lazanya'yı istedim tekrar... ' ne yapmalıyım?' dedim... telefon bekliyor adam... ' sen bilirsin püre hiç bi anlamı yok ama ara içinde kalmasın' gibi bişeyler dedi...

Aradım!! içimde kıyametler kopuyor.. tanrım ben ne yapacaktım.. evet; bir sevgilim var uzun zamandır; hemde biz mutluyuz... derse ne derdim?! Ben sana umut mu verdim bile diyebilirdi...erkekti sonuçta!! Mahçup olurdum... üzülürdüm.. işte o zaman kırılırdım... offf bir savaş daha kapıda... bıktım artık... aradım... en neşeli halimle konuşuyorum.. çarşamba günü ameliyat olacakmışım Mum.... tamam dedi... bak sana gül alıcam... korkma bitsin ve kurtul dedi...

İçimi nasıl bir huzur kapladı anlatamam....Benim gibi hatunlar sevgiye o kadar açtır ki.... en ufak şeyleri bile günlerce kafalarında kurabilecek birsürü hikaye çıkarabilirler... avunurlar.. o adamları içlerinde sonsuz kere büyütürler... adam siktir olup gidincede mala bağlarlar..

 Dandik bir çiçekle kandırıldığım için kendime çok kızıyorum!!! ben bu kadar aciz, çaresiz olamam!! ben böyle olamam!! güçlüyüm ben!! çevremde bir çok insan var benim!! neden bu kadar acizim!! Tanrım.......

Bu arada hayırlı olsun dedirtti içimdeki şizofren orospu.... ilişki yapmışsın... hemen sıraladı; o uzun zamandır var zaten.. birini benden uzak tutmak için...standart aptal herif bahaneleri... hııı bende yedim! Malım çünkü... hakkaten öyleyim galiba...

 iyi dedim madem öyle bişe bugün ilişkisi yok yap! posta koyuyorum minik beynimce... sanane kızaaaaaammmm sen kimsinn diyecek şimdi az kaldı diyede yusuf yusufum..! 'TAMAM' dedi... göt oldum!!! akşam hatırlatırım Mum dedim! evet ben unutrsam sen hatırlat dedi...

Şimdi ne olacak hadi beraber tahmin edelim... bu adamdan hayır gelir mi?? zavallı Püre'm böyle şeyleri kaçıncı defa yaşıyorsun... adın nede Püre ki zaten.. Ne zaman akıllanacaksın sen!! hani güçlenecektin artık... hani kocaman bi kızdın sen büyümüştün... Neden hala insanların seni kandırmasına izin veriyorsun... NEDEN?!?

5 yorum:

Miss maria dedi ki...

Bunu sadece sen yapmıyorsun ki bil hepimiz yapıyoruz be pürecim sıkma canını bukadar oluruna bırak ipleme ...

princesa"Lectura dedi ki...

ev arkadaşı "e sen ona karşı bişi mi hissediyorsun" demiş gayet normal, yani sana "yok ilişkisi falan ya nerden çıkardın" dememiş :/ ama bi yandan bu adam sana bişiler hissediyosa senin dikkatini çekmek için de yapılmış olabilir. bilemedim şu anda kafam karıştı :) ama değiştirirse hala umut var denilebilir belki, gelişmelerden haberdar et bizi, hoşgeldin bu arada :)

kirliselpak dedi ki...

ayy aynı ezikliği ben de ünideyken fln yapmıslıgım coktur. sürekli bu hale geliyoz. elinde oynatan oLmuyoz da hep oynatılan oluyoz. cunku SAFIZ SAFFFFFF

Lazanya dedi ki...

buraya yazarak rahatlayacaksın yeni insanlar tanımaktan biraz olsun uzak duracaksın..

o gece ne konuştuk?

birini bu yaştan sonra sıfırdan tanımak çok zor!

CELEBUTANTE dedi ki...

''Benim gibi hatunlar sevgiye o kadar açtır ki.... en ufak şeyleri bile günlerce kafalarında kurabilecek birsürü hikaye çıkarabilirler... avunurlar.. o adamları içlerinde sonsuz kere büyütürler... adam siktir olup gidincede mala bağlarlar..'' İşte bu.Kendimi gördüm burada.Küçücük şey bile o kadar huzur veriyor ki,umutlanıp seviniyorsun.Ve büyütüyorsun içinde.Artık sana bile sığmayacak kadar oluyor.Zaten bu kadar büyüttüğümüz için taşıyor,taşıyor ve sızıntı yapıp gidiyor ya.Bu yüzden tamamiyle yok oluyor ya.Sonunda yine mala bağlıyoruz işte.Kalıyoruz öyle.Efkar yaptım birden.Miss maria'ya katılıyorum.En iyisi oluruna bırakmak,sıkma canını.