Cumartesi, Ocak 22, 2011

size bu yazıı!!

Ya siz ne şirin ne tatlı şeylersiniz... beni hemen kabul etmenize inanamadım! ee nede olsa kötü niyetli insanların dünyasında yaşıyoruz... alışamadım bu samimiyete :))
 Güzelmiş burası ya... ben sadece içimi dökerim fln diye düşünüyodum ama resmen dertleşmeye açık bir platformdayım :) ....
 Beni kabul ettiğiniz için hepinize tek tek ve sonsuz kere teşekkür ederim arkadaşlar...

Bu arada; MUM ilişki durumunu ilişkisi yok diye değiştirmiş :)) çok mutlu oldum dedim... ne zannediyosun sen beni püre dedi... ben sana ömrümü adarım be adam! dedim ama duymadı :)) DADA' da sana MUM'u ayarlıcam dedi güldü... görüşürüz dedim çıktım... ay merakla bekliyoruz hep birlikteee :))

2 yorum:

mimozayım dedi ki...

:)

mimozayım dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.